.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح جامع فرودگاهی در مازندران تدوین شده است
مدیرکل فرودگاه های مازندران گفت: به دلیل شیوع کرونا ویروس و برای مهار و مدیریت آن طرح جامع فرودگاهی در استان تدوین شده است.

به گزارش شمال نیوز،  سعداله وطنخواه بعدازظهر یکشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیر فرودگاه نوشهر گفت: طی سال‌های اخیر درست از زمان شکل گیری دولت تدبیر و امید تاکنون اعتبارات قابل توجهی برای توسعه زیرساخت‌ها و تقویت تجهیزات به منظور ارتقای سطوح پروازی و امنیت پرواز در جهت رضایتمندی و استقبال مسافران در فرودگاه نوشهر هزینه شده است.

 

وطن خواه با اشاره به خدمات ۷۰ ساله فرودگاه نوشهر اظهار داشت: این شهر به عنوان قطب گردشگری هرساله پذیرای میلیون‌ها مسافر و گردشگر داخلی و خارجی است و درسال به طور میانگین حدود ۹۰۰ سورتی پرواز و جابجایی دست کم ۹۰ هزار مسافر از طریق این فرودگاه انجام می‌گیرد.

 

این مسئول استانی با اشاره به شیوع یکباره ویروس کرونا و نیز تأثیر منفی آن روی صنعت هوانوردی و فرودگاه‌های کشور ابراز امیدواری کرد که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همراهی مردم برای مقابله با این ویروس شاهد اجرای طرح‌های تدوین شده از جمله طرح جامع فرودگاهی در فرودگاه‌های مازندران و نوشهر باشیم.

 

به گزارش مهر، سیدمرتضی حسینی که پیش از این عهده دار مسئولیت رئیس فناوری و مخابرات اداره کل فرودگاه‌های خراسان رضوی بود به عنوان مدیر فرودگاه نوشهر معرفی و از تلاش‌های اکبر فریفته مدیر سابق فرودگاه نوشهر تقدیر شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.